Starting with 1th May, all the future posts will have an English version, most probably recorded & not written, or both. I will try my best.

Sunday, May 1, 2011

Momente de sinceritate

Am început încet, bâjbâind, m-am oprit şi am vrut să renunţ dar singurul mod prin care pot înainta este dacă pun un picior în faţa celuilalt şi făcând aşa în mod repetat.

Sunt departe de a cunoaşte totul, departe de a avea formula potrivită ori, cele mai potrivite replici. Dar, ceea ce îmi doresc este să arăt cititorilor şi ascultătorilor că nu păstrez o distanţă între mine şi ei. Evident am o viaţă personală, ca fiecare dintre voi am avut o copilărie şi momentan îmi trăiesc ultimele luni din adolescenţă.

Nu vorbesc pur şi simplu despre Dumnezeu, ci despre Dumnezeu în viaţa mea şi ca să fac lucrul acesta trebuie să fiu deschisă cu cei ce citesc, asta am să încerc să fac.

No comments:

Post a Comment